A jeśli Ty też tak wyglądasz?

Gdy budzisz się rano, sięgasz po smartfona by zobaczyć godzinę. Później sprawdzasz w nim pocztę, wysyłasz maila, a są i tacy co wpiszą plan na najbliższy dzień i słusznie bo ważna jest organizacja. Jeszcze tylko sprawdzenie, co ciekawego w mediach społecznościowych i można iść.

Czytaj więcej...

Monitorowanie mediów. Co inni o nas pomyślą.

Monitorowanie mediów nie jest już dziś zajęciem dla zabicia czasu, aby dowiedzieć się może czegoś ciekawego. To coraz powszechniejszy biznes, który może dać każdej, nawet regionalnej firmie wiele odpowiedzi, ale czasami przy okazji i wiele pytań.

Czytaj więcej...

Ograniczony budżet a pozycjonowanie

Każdy specjalista od spraw marketingu internetowego co miesiąc musi rozplanować budżet na działania dla nowych oraz wiernych klientów agencji. Nie każdy z nich dysponuje jednak takimi samymi finansami. Zdarza się, że osoby korzystające z usług pozycjonowania mogą przeznaczyć jedynie niewielką ilość pieniędzy na online marketing. Wtedy też działania muszą być szczególnie przemyślane – dostosowana do profilu działalności, branży, a przede wszystkim… budżetu.

Czytaj więcej...

Druk cyfrowy czy offsetowy? Który wybrać?

Technologiczne rozwiązania wkraczają w niemal każdą branżę, a druk, tak istotny w reklamie, czy przemyśle tekstylnym nie jest tutaj wyjątkiem. Zanim jednak zdecydujemy się na wydrukowanie czegoś, warto zapoznać się z wszystkimi możliwościami, które mamy do dyspozycji. Druk cyfrowy wydaje się obecnym faworytem w tej kwestii, jednak przyjrzymy się także bardziej tradycyjnym metodom druku.Na czym polega druk cyfrowy?

Czytaj więcej...

Klient jak żona powinien mówić TAK

Czasami sobie nie zdajemy sprawy, jak bardzo ważne jest słowo TAK. Jakie niesie za sobą konsekwencje. Nie tylko na małżeńskim kobiercu, ale także podczas spotkań biznesowych. Może strata współmałżonka jest bardziej bolesna niż strata klienta, ale strata klienta nie pozwoli nam utrzymać siebie i współmałżonka.

Czytaj więcej...