Skuteczność mailingu
- Opublikowano: środa, 08, luty 2017 20:34
Nie nabieraj się na mailing. Chyba, że potrzebujesz alibi, że coś zrobiłeś, nie zważając na osiągnięty efekt.
Dobra ulotka
- Opublikowano: wtorek, 31, styczeń 2017 18:07
Jak powinna wyglądać dobra ulotka? To nachalne pytanie , na które wiele osób próbuje odpowiedzieć w zawiły sposób, ale i tak większość kończy na trywialnym stwierdzeniu - ulotka ma być skuteczna.
Lokalizacja sklepu stacjonarnego jest jak pozycjonowanie w sieci
- Opublikowano: środa, 21, grudzień 2016 21:51
Czy dziś łatwiej jest prowadzić sklep internetowy, czy stacjonarny? Okazuje się, że jeszcze kilkanaście lat temu, sklep stacjonarny był biznesem, który dawał pewny dochód, a jego wielkość zależało od zdolności handlowych właściciela.
Reklama natywna w prasie
- Opublikowano: środa, 14, wrzesień 2016 23:45
Trudno jednoznacznie zdefiniować reklamę natywną w prasie, tym bardziej że często mylona jest z artykułem sponsorowanym. Nie można jednak lekceważyć skuteczności tej formy promocji. Co najciekawsze, używają tego narzędzia obecnie tylko świadomi przedsiębiorcy i marketerzy. Pocieszyć się można, że trend jest wzrastający
Magia strefy przykasowej, czyli jak zwiększyć swoje zyski?
- Opublikowano: środa, 10, sierpień 2016 20:27
W każdym sklepie jest miejsce, które mimo że oferuje towary bardzo tanie, za maksimum kilka złotych, to jednak globalnie przynosi właścicielowi całkiem spore dochody. Co więcej, klienci wchodząc do sklepu, często nie mają nawet zamiaru kupić rzeczy znajdujących się w tym magicznym miejscu. Jak to się dzieje i gdzie znajduje się ta przedziwna strefa?