Skuteczność mailingu

Nie nabieraj się na mailing. Chyba, że potrzebujesz alibi, że coś zrobiłeś, nie zważając na osiągnięty efekt. 

Czytaj więcej...

Dobra ulotka

Jak powinna wyglądać dobra ulotka? To nachalne pytanie , na które wiele osób próbuje odpowiedzieć w zawiły sposób, ale i tak większość kończy na trywialnym stwierdzeniu - ulotka ma być skuteczna.

 

Czytaj więcej...

Lokalizacja sklepu stacjonarnego jest jak pozycjonowanie w sieci

Czy dziś łatwiej jest prowadzić sklep internetowy, czy stacjonarny? Okazuje się, że jeszcze kilkanaście lat temu, sklep stacjonarny był biznesem, który dawał pewny dochód, a jego wielkość zależało od zdolności handlowych właściciela.

Czytaj więcej...

Reklama natywna w prasie

Trudno jednoznacznie zdefiniować reklamę natywną w prasie, tym bardziej że często mylona jest z artykułem sponsorowanym. Nie można jednak lekceważyć skuteczności tej formy promocji. Co najciekawsze, używają tego narzędzia obecnie tylko świadomi przedsiębiorcy i marketerzy. Pocieszyć się można, że trend jest wzrastający 

Czytaj więcej...

Magia strefy przykasowej, czyli jak zwiększyć swoje zyski?

W każdym sklepie jest miejsce, które mimo że oferuje towary bardzo tanie, za maksimum kilka złotych, to jednak globalnie przynosi właścicielowi całkiem spore dochody. Co więcej, klienci wchodząc do sklepu, często nie mają nawet zamiaru kupić rzeczy znajdujących się w tym magicznym miejscu. Jak to się dzieje i gdzie znajduje się ta przedziwna strefa?

 

 

Czytaj więcej...