Dobra ulotka

Jak powinna wyglądać dobra ulotka? To nachalne pytanie , na które wiele osób próbuje odpowiedzieć w zawiły sposób, ale i tak większość kończy na trywialnym stwierdzeniu - ulotka ma być skuteczna.

 

 

To niby oczywiste, ale jak sprawić, że potencjalny klient nie wyrzuci ulotki do najbliższego śmietnika? Przecież jak nazwa wskazuje, jest to reklama ulotna, a w niektórych przypadkach wręcz lotna. Po co więc nam taka forma reklamy? Między innymi dlatego, że jest tania, choć zbyt powszechna, aby rozbestwiać się nad jej skutecznością. Przez wielu niedoceniana jest w tym przypadku forma podania tego typu nośnika. Przecież w reklamie jest najważniejsze, to aby przykuć uwagę i sprawić, by człowiek, do którego trafi ulotka, chciał ją zatrzymać. Większość nie ma czasu i ochoty na zapoznanie się z długą, rozbudowaną ofertą. Znacznie lepiej działa jedno mocne hasło. Sprzedajesz coś najtaniej w mieście? Pochwal się tym! Robisz to, czego nie robi konkurencja? Zamiast wymieniać na ulotce kilkanaście usług, skup się właśnie na tym. Świetnym pomysłem może być rabat lub bilet wstępu. Dobra ulotka musi wywołać konkretną reakcję: odwiedziny w sklepie, zakup produktu, skorzystanie z oferty, lub przynajmniej uśmiech na twarzy potencjalnego klienta, by kojarzył firmę z przyjemnością...

 

Jak to osiągnąć? Najlepiej zlecić wykonanie projektu profesjonalistom, na przykład ze Studio Extra. 5000 ulotek w formacie A5 lub DL to koszt jedynie 299 zł. 10000 sztuk można wydrukować już za 399 zł. Tyle samo czasami trzeba zapłacić za bardzo dobry projekt. Jedynie dobrymi projektami lepiej nie zawracać sobie głowy. Dodatkową zaletą wykorzystywaną przez świadomych przedsiębiorców jest możliwość dystrybucji ulotek w formie insertu w gazecie lokalnej , docierającej do tysięcy mieszkańców. Chcesz, żeby Twoja ulotka trafiła prosto do domów i biur potencjalnych klientów? Szukaj najpopularniejsze media, bo jak trafisz na blat stołu domowego przemycony w gazecie , wówczas skuteczność twojej ulotki wzrasta, oczywiście pod warunkiem, że zrobiłeś ciekawy projekt z ciekawą ofertą.

Piotr Kurzyna